می خوای واسه دوست دخترت نامه بنویسی؟... تلفن نداره مگه؟... دوست دختری که تلفن نداره یه شاهی نمی ارزه!... مخصوصا واسه کسی که تو زندانه...
[ شهر زیبا - اصغر فرهادي ]
+ نوشته شده در ساعت توسط ..::دیالوگهای ماندگار سینمای ایران::..
|