حاج کاظم : می تونین بیایین تُو .
[سلحشور و احمد می آیند داخل آژانس]
احمد : حاج کاظم! دلاور تو این جا چی کار ...
حاج کاظم : وایستا احمد، باید بِگردمت.
احمد : دست شما درد نکنه!
حاج کاظم : من شرمندتم! باید بگردمت. اگه یه حرکت ناقص بُکنی انگشتم رو ماشه می لرزه.
[ آژانس شیشه ای - ابراهیم حاتمی کیا ]
+ نوشته شده در ساعت توسط ..::دیالوگهای ماندگار سینمای ایران::..
|